اخبار

يكشنبه21اسفند1401

16:52

لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری طرح‌های «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی» با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونان و مدیران کل این سازمان امروز در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این جلسه اظهار کرد: امسال به‌دلیل تلاقی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی باید به‌طور ویژه در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شوند.

وی با اشاره به اقبال مردم به امامزادگان طی سال‌های گذشته، تاکید کرد: یک دلیل این اقبال مردم به این خاطر است که مدیران و هیئت امنای امامزادگان در رسیدگی به امور بهتر عمل کرده‌اند و دلیل دیگر هم این است که بقاع متبرکه و امامزادگان در بخش‌های عمرانی پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به انجام فعالیت‌های مختلف برای جذب زائران در بقاع متبرکه، گفت: باید برخی فعالیت‌های محتوایی در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شود؛ امامزادگان می‌توانند بر مساجد پیرامون خود محوریت داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه باید دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان تبیین شود، خاطرنشان کرد: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ابتدای این جلسه در گزارشی پیرامون برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی توضیحاتی را ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغیه طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی صادر شده و از تاریخ ۲۵ اسفند تا عید سعید فطر، این دو طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می‌شوند؛ بقاع متبرکه مجری طرح با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خود در سه سطح فعالیت می‌کنند.